Skatan har knyckt en suverän lista

som Suziluz i sin tur har knyckt den från Jenny som … nej, det vet jag inget om  … och nu har Skatan i alla fall uppslag trettio  dagar framöver vad hon  skall kunna blogga om …

Och det tänker Skatan göra … med början idag.

Day 01 – Introduce yourself  – Introducera dig själv

Day 02 – Your first love – Din första kärlek

Day 03 – Your parents – Dina föräldrar
Day 04 – What you ate today – Vad åt du idag?
Day 05 – Your definition of love – Din definition av kärlek
Day 06 – Your day – Din dag
Day 07 – Your best friend – Din bästa vän
Day 08 – A moment – Ett ögonblick
Day 09 – Your beliefs – Dina övertygelser
Day 10 – What you wore today – Vad hade du på dig idag
Day 11 – Your siblings – Dina syskon
Day 12 – What’s in your bag – Vad har du in din väska?
Day 13 – This week – Den här veckan
Day 14 – What you wore today – Vad hade du på dig idag
Day 15 – Your dreams – Dina drömmar
Day 16 – Your first kiss – Din första kkyss
Day 17 – Your favorite memory – Ditt favoritminne
Day 18 – Your favorite birthday – Din favoritfödelsedag
Day 19 – Something you regret – Något jag ångrar
Day 20 – This month – Den här månaden
Day 21 – Another moment – Ett annat ögonblick
Day 22 – Something that upsets you – Något som upprör dig
Day 23 – Something that makes you feel better – Något som får dig att må bättre
Day 24 – Something that makes you cry – Något som får dig att gråta
Day 25 – A first – Först
Day 26 – Your fears – Dina rädslor
Day 27 – Your favorite place – Din favoritplats
Day 28 – Something that you miss  – Något som du saknar
Day 29 – Your aspirations – Dina förväntningar
Day 30 – One last moment – Ett sista ögonblick

15 reaktioner till “Skatan har knyckt en suverän lista

  1. Men den är ju lysande! Jag tror faktiskt att jag knycker den rakt av jag med. Tror jag i alla fall 😀

    Kram

    1. Ja jag gillar den jättemycket. Nu har jag alltid något i bakfickan om inspirationen skulle tryta. Och det gör den ju … och så kan man ju ”hoppa” över också någon dag emellanåt om det skulle kännas så.

      Väl bekomme …säger den tjuvaktiga Skatan

      Kram!

        1. Det är förstås upp till var och en … men jag fick verkligen ”stöd” att ha något att skriva om när det ”tryter” i mitt eget ”skafferi”.

          Kram! 🙂

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.