Jag har fått en jättekul ovanlig utmaning….

img_1752

…från Znogge . Utmaningen innebär att jag skall gå in i mitt bildgalleri och hitta mapp nr 6 och i den mappen bild nr 6. Voilá… Här är den. En bild som jag tog i höstas i Österrike på en av våra promenader längs Hallstattersee. Det är Brigitte som skymtar vid stigen bland träden. ..

Jag skickar utmaningen vidare till Djupingen, Zigne, Halvar, Stora B, Changochmott. Ett gäng bloggmän.

Att anta utmaningen är naturligtvis helt frivilligt…. förstås….

4 reaktioner till “Jag har fått en jättekul ovanlig utmaning….

  1. Ser ut till att vara en trevlig promenadväg! ja, denna utmaning var onekligen smidig och lätt att utföra!
    God natt från mig!

  2. Endel utmaningar kan vara skojiga, endel tråkiga och så finns det de som är halvgenomförbara 😀
    Skönt promenadstråk ser det ut som.

    Hoppas du får en bra måndag vännen
    Kramiz

  3. Znogge! Promenadvägen är jättetrevlig. Denna bild visar i och för sig inte den vackraste delen av stråket… Kram!

    Stora B! Gör det! Kram!

    IKA! Den här utmaningen var lite skoj tyckte jag. Man visste ju inte själv vad det var för bild som skulle dyka upp. Kramar och fin fortsättning på måndagen 🙂

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.